Nej, refusion for afregistrering af et køretøj er ikke omfattet af refusionspolitikken. E-vignetten forbliver aktiv indtil udløbet af gyldighedsperioden.
Relaterede artikler:
Får jeg en refusion, hvis jeg tager mit køretøj af de ungarske veje og returnerer nummerpladerne?
Kan jeg få en refusion, hvis jeg køber den forkerte ungarske vignette?
Kan jeg ændre nummerpladen på en ungarsk motorvejsvignet?